آخرین مطالب

پوستر کافه توسعه

برگزاری نشست‌های «کافه توسعه»

پویش فکری توسعه در نظر دارد در جهت بصیرت‌افزایی عمومی در حوزه توسعه، کتاب‌هایی با محتوای‌هایی که می‌تواند به افزایش آگاهی افراد در این زمینه کمک کند را به‌صورت خلاصه برای علاقه‌مندان به صورت شفاهی ارائه کرده و خلاصه‌ی کتبی این کتاب‌ها را نیز در اختیار عموم قرار دهد. در جهت این مهم، جلساتی تحت عنوان «کافه توسعه» برگزار خواهد شد. این نشست‌ها هر هفته روزهای چهارشنبه از ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ برگزار شده و لینک شرکت در جلسات، از طریق سایت و کانال تلگرام پویش فکری توسعه در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

افرادی که در این ارائه‌ها به عنوان شنونده شرکت می‌کنند، ملزم به رعایت موارد زیر هستند:

۱- افراد شرکت کننده در نشست‌های کافه توسعه فقط می‌توانند به عنوان شنونده شرکت کنند، اگر شرکت کنندگان قصد صحبت در جلسه ای را دارند قبل از جلسه باید با دبیر برگزاری جلسات (خانم چرخشت : ۰۹۰۵۹۷۹۱۴۷۸) هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

۲- فایل صوتی نشست‌ها حداکثر یک هفته و متن خلاصه‌ی کتاب تا یک‌ماه بعد از ارائه در کانال “پویش فکری توسعه” قرار خواهد گرفت، بنابراین لطفاً درخواست ضبط کردن جلسه را نداشته باشید.

۳- افرادی که تمایل دارند در نشست‌های کافه توسعه شرکت کنند لازم است ۱۰ دقیقه قبل از زمان تعیین شده در جلسه حضور داشته باشند.

۴- لطفا اگر در طول جلسه سوالی داشتید به صورت چت و در خصوصی با دبیر جلسه هماهنگی بفرمایید.

۵- در صورتی که تمایل دارید به عنوان ارائه دهنده در جلسات کافه توسعه شرکت کنید، فرم مربوط به ارائه‌های توسعه را تکمیل و ارسال بفرمایید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *